Telefonsamtalet är vår expertis men vi kan så mycket mer

Utgående samtal

Telemarketing

Vårt erbjudande har sedan starten handlat om det utgående samtalet. Det handlar om att få nya givare, behålla givarna och återaktivering av givare. Med andra ord en del av hela givarens livscykel.

Konvertering av sporadiskt givande till månadsgivande

Tacksamtal - givarvård

Uppgradering av månadsgivande

Registervård

Återaktivering av givare

"Stärk er givarrelation – låt oss ta hand om era utgående samtal"

Få fler månadsgivare, vårda befintliga och återaktivera dem som fallit bort. Vi hjälper er med allt från tacksamtal och uppgraderingar till registervård och reaktivering – hela givarens livscykel i fokus.

tekniskt stöd

Tekniken före och efter samtalet

Kommunikationen med givare som sker före och efter samtalet är minst lika viktig som samtalet. Vid ett JA i telefon krävs IT stöd som hjälper givaren att genomföra sin gåva. Genom olika typer av integration kan vi höja konverteringsgraden. Vi har know how kring fungerande lösningar.

Vi har know how kring fungerande konvertering

Vi har kontakter med våra kunders CRM

Integrationer med kommunikationslösningar

Strategisk givarutveckling

Vad kännetecknar framgångsrik insamling

Genom åren har vi fått insikt i vad som kännetecknar framgångsrik insamling. Vi ser att både tydlig insikt i kundens kommunikation och möjlighet att påverka denna ger långsiktigt bra resultat. Vi utför samtal men vet att alla ingen kampanj är bättre en den svagaste länken.

Vi erbjuder workshops för fördjupat samarbete

Vi kan bidra vid utveckling av givarresor

Vi kan bidra vid utveckling av givarens livscykel

Vi är mer än bara en leverantör, vi är en partner

Sedan 2003 har vi arbetat för att bemästra samtal över telefon.

Med ca 500 000 timmar samtal så vet vi vad som krävs.

För 90-konto organisationer - Grundat 2003

Prorespektera Kommunikation AB

Kocksgatan 38

116 29 Stockholm

+46 (0) 8 - 505 747 00

Orgnr. 559041-2515

Kollektivanslutna